woensdag 17 oktober 2012

Stoel

Een aantal jaar geleden heb ik heel veel antieke meubeltjes van een lieve vriendin gekregen, waaronder twee stoeltjes, waarvan er van één een pootje ontbrak.
En dus ben ik al een hele tijd op zoek naar iemand met een draaibankje die voor mij een zelfde pootje kan maken, het stoeltje zat dus ook al een aantal beurzen in mijn tas, in de hoop daar iemand te vinden aan wie ik het zou kunnen (durven) vragen, maar helaas nooit iemand gevonden.

Afgelopen week was mijn broertje op visite, vertelt ie doodleuk dat ie een Proxxon draaibankje in zijn schuur heeft staan. Ik heb hem het stoeltje meegegeven en binnen één dag kreeg ik een prachtig pootje terug.








En dat niet alleen, hij heeft direkt nog wat bloemenvaasjes etc. voor me gedraaid.
Hjalmar heel erg bedankt !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten